پرورش تلیسه

معرفی شاخص های کیفی برای رسیدن به تلیسه های تاپ

پرورش تلیسه

معرفی شاخص های کیفی برای رسیدن به تلیسه های تاپ

آشنایی با کامپیوتر

سلام بر همه همکلاسی های عزیز وگرامی   

از اینکه به سایت خودتون سر زدیدن خوشحالم 

در این قسمت من یک power pointبرای درس آشنایی با کامبیوتر طراحی کردم برای اون دسته از عزیزانی که نتوانستند این کار را انجام دهند . 

از اون جایی که ممکنه بچه های زیادی این کار رو دانلود کنند 

لطفا بس از دانلود تغییراتی در آن ایجاد کنید مثل نامpower pointبکگراند وفرمت آن 

 نظر درباره وبلاگ یادتون نره

 موفق وسربلند باشید

 

برای دریافت power pointروی لینک زیر کلیک کنید 

دریافت فایل  

 

برای ذریافت wordروی کلمه دریافت word کلیک کنید 

دریافت word 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
احمد یکشنبه 4 دی 1390 ساعت 16:32 http://www.sarafraz-hezarmasjed.blogfa.com/

بی قرار توام و در دل تنگم گله هاست-...آه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست-مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب؛در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست
سلام عزیزم زیبا منویسی..مطالبی که گذاشتی واقعا خوندنی بود
سلیقت حرف نداره دوست من.....
بنظرم مطالبت اصل موضوع رو به خواننده میرسونن .....
خوشحال میشم که با هم تبادل لینک نمائیم .چنانجه مایل بودید برای تبادل لینک با ما ، ابتدا مارا با نام:
شرکت کشاورزی و دامپروری سرافراز هزارمسجد
و لینک:
http://sarafraz-hezarmasjed.blogfa.com
در سایت خود قرار دهیدو از طریق نظرات به اینجانب خبر داده تا سریعا لینک شما را در وبلاگ قرار دهم .موفق باشی عزیزم.....

دوست عزیز من از اینکه ما را با ارائه نظرات زیبای خود راهنمایی کردی
بسیار سپاسگذاریم ولینک شما را هم در لینک دوستان خود قرار می دهیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد