پرورش تلیسه

معرفی شاخص های کیفی برای رسیدن به تلیسه های تاپ

پرورش تلیسه

معرفی شاخص های کیفی برای رسیدن به تلیسه های تاپ

پرورش زنبور عسل

 

برای دریافت فایل زنبورعسل روی لینک زیر کلیک کنید 

دریافت فایل پرورش زنبور عسل  

 

دریافت اسلاید پرورش زنبور

 دوستان عزیزی که انقلاب اسلامی دارند ضمن آرزوی موفقیت برای شما عزیزان  

اینم از فایلی که قولشو داده بودم 

 

دریافت فایل انقلاب


 

                          

   
نظرات 2 + ارسال نظر
حسام پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 02:20

بابا اعتماد به نفسسسسسس.

حسام جان از اینکه تا ساعت ۲صبح هم به وبلاگخودتون سر می زنی بسیار خوشحال و مسرورم

مهسا جون سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1391 ساعت 07:54

بی دلیل....
شب شدو صبح را ندیدم باز من
ازعشق تو لیلی شدم و مجنون باهم
تو رفتی و شدم لحظه شمارت باز من
ای عشق بیا کنار من باش باهم
من دارم میرم ازاین دیار نامرد
توبمون باعشقت دیدار تا قیامت

مهسا جون از اینکه شعر زیبایی برام فرستادی ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد