پرورش تلیسه

معرفی شاخص های کیفی برای رسیدن به تلیسه های تاپ

پرورش تلیسه

معرفی شاخص های کیفی برای رسیدن به تلیسه های تاپ

اصول پرورش گاو شیری

   

 

 

 

روشهای شیردوشی - پرورش گوساله - سالن شیردوشی - انواع شیردوش

کتاب اصول پرورش گاوشیری

از دکتر غلامرضا قربانی

دانلود

منبع : http://animal-science89.blogfa.com

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر وطنی شنبه 15 مهر 1391 ساعت 13:36

بجای اینقدر چرت و پرت نوشتن و داستان تعریف کردن چارتا مطلب علمی که مربوط به رشته خودمون رو بنویس .
ایقدرم سایت خودتو خز نکن.
یه نگاه به این سایت بنداز www.asqu.blogfa.com

negar پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 09:15 http://r

یکی از دوستامو فرستادم خیلی راضیه سلام بچه ها

من هم دانشگاهیتون بودم کلی خاطره دارم اومدم سر زدم وبلاگ خوبی دارین .
یه چیزی رو می خواستم بهتون بگم برای اونایی که دنبال یه کاره پاره وقت با درآمد خوب هستند.

استخدام مدرس جهت تدریس در مدارس ابتدایی و راهنمایی
برای کلیه رشته ها و کلیه شهرهای ایران نیرو میخواد

هم کار با پرستیژ بالا ست
هم رزو مه کاری واستون میشه
هم درآمدش خیلی خوبه
هم می توانین با وقت خودتون تنظیم کنین

این گفتم چون من خودم زمان دانشجوییم خیلی به کار احتیاج داشتم ولی نبود.
پیشنهاد می کنم از دست ندین .
برای ثبت نام کافیه اسمتون ، شهرتون و ایمیلتون روبه شماره پیامک
30009900002424
پیامک کنید.

خودشون باهاتون تماس میگیرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد