پرورش تلیسه

معرفی شاخص های کیفی برای رسیدن به تلیسه های تاپ

پرورش تلیسه

معرفی شاخص های کیفی برای رسیدن به تلیسه های تاپ

بهار بند های دارای تهویه عرضی

درمورد بهار بند های دارای تهویه عرضی بیشتر بدانیم

درطی چند سال گذشته بهاربند های دارای تهویه عرضی در ارتفاع پایین به گزینه متداولی برای جایگاه گاو شیری تبدیل شده اند ولی اطلاعات محدودی در مورد آنها وجود دارد. ما اخیرا جنبه های محیطی(کیفیت هوا،میزان نور،دما،رطوبت نسبی وسرعت جریان هوا) وآسایش دام(لنگش جراحات مفصل خرگوشی نمره بدنی تهداشت شیوع ورم پستان حذف و تلفات )را در بهاربند های دارای تهویه عرضی با بهاربندهای دارای جایگاه انفرادی آزاد و تهویه طبیعی و یک سامانه جایگزین (بهار بند با بستر کود فشرده) مورد مقایسه قرار دادیم.

یهاربند های دارای تهویه عرضی ودر ارتفاع پایین در مطالعه به طور کامل بسته و مخصور بودند وشیب سقف نیز کم  یعنی 5/. به ازای 12 متر بود. در ضلعی از بهاربند که هوا وارد مس شد صفخات حنک کننده تبخیری دیوار را می پوشاند و هوا از میان صفخات توسط فن های مکنده که روی ضلع روبروئی قرار دادهشده بود به داخل کشیده می شد.در داخل بهاربند بادشکن هائی بالای جایگاه ها قرار داده شده بوتا تعادل جریان هوا برقرار کند.

به منظور کاهش تداخل با تحهیزات که معمولا در بهاربند های دارای تهویه تونلی وجود دارد بادشکن های موازی راهروی خوراک قرار داده شده بود از مزایای بهاربندهای دارای تهویه عرضی کنترل بهتر محیط و اشغال فضای ساختمانی کمتر برای جای دادن تعداد یکسانی از گاو ها نسبت به بهاربند دارای تهویه طبیعی می باشد.


نظرات 1 + ارسال نظر
قیمت پرینتر شنبه 5 اردیبهشت 1394 ساعت 22:28 http://www.dgcatalog.com/

ممنون از سایت خوبتون
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد