پرورش تلیسه

معرفی شاخص های کیفی برای رسیدن به تلیسه های تاپ

پرورش تلیسه

معرفی شاخص های کیفی برای رسیدن به تلیسه های تاپ

تلقیح مصنوعی

اگر علاقه مند به آموزش تلقیح مصنوعی در گاو هستید کافیست که به این تصاویری که برایتان تهیه کردیم نگاه کنید


برای دیدن تمام تصاویر لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید



دقت کنید که به هیچ وجه دستتان را به اشتباه وارد واژن نکنید بلکه باید وارد رکتوم کنید دستتان را

با توجه به اینکه شکمبه فشار ایجاد میکند شناسایی دستگاه تناسلی با دست راست آسان تر است

 

باز شدن دهانه رحم به مهبل (واژن) برجسته


       دهانه رحم از بافت همبند و عضله تشکیل شده است، گره مهم در فرایند تلقیح مصنوعی گاو است. مردم معمولا توصیف میکنند اندازه و سختی گردن رحم را به یک گردن بوقلمون. اما برای گاو از سنین مختلف و دوره پس از زایمان، دهانه رحم اختلاف اندازه دارد.گردن رحم معمولا سه تا چهار برابر حلقه دارد. دهانه رحم برجسته دهانه مهبل (واژن)، و دیواره واژن بسته به شکل یک ساختار گنبد، 360 درجه حرفه ای به عنوان گنبد واژن شناخته شده است. برای اکثریت قریب به اتفاق گاو، گردن رحم است که در لگن در نزدیکی لبه لگن واقع شده است. اما برای دستگاه تولید مثل گاو مسن درشت، گردن رحم به جلو به حفره شکم ممکن است خفیف سقوط کرد

 
       به منظور تبدیل شدن به یک عضو موفق پرورش باید نوک پیپت تلقیح موقعیت همیشه روشن باشد، این بسیار مهم است. واژن دیوار یک لایه ماهیچه ای نازک از بافت همبند سست تشکیل شده است، بنابراین شما می توانید به راحتی با لمس لمس کردن دست به تفنگ تلقیح. تفنگ تلقیح را به داخل مهبل (واژن)وارد کنید، شما می توانید یک اسلحه دست و لمس موازی جلو بگذارید.
سرویکس در نزدیکی استخوان لگن قرار دارد
      وجود مدفوع در رکتوم اغلب احساس خود را از دهانه رحم و نوک پیپت تلقیح تاثیر می گذارد. اما معمولا لازم نیست که  تمیز ککنید تمام مدفوع را، شما می توانید دست خود را به دیوار مقعد ضمیمه بکشید، این مدفوع را می توان از بالای بازوی خود را رد کنید

 

شما می توانید با ماساژدادن دیواره رکتال

گردن رحم را شناسایی کنید     


                   قرار دادن چوب دست خود را صاف به دیوار از مقعد، ترشحات مدفوع از دست ترشحات خارج می شود        

             انقباض دهید با دو انگشت خود دیواره رکتا ل را
       فرآیند لمس، برخی از گاو مسئولیت Lienu قوی، دستگاه تناسلی، دستگاه تناسلی، اغلب اوقات به داخل حفره لگن فشار، باعث چین های واژن در این مورد است. این برابر ردیف جلو صاف از تفنگ تلقیح، نیاز به از بین بردن مانع است. اگر شما می توانید لمس دهانه رحم می تواند گردن رحم به مهبل (واژن) فشار رو به جلو صاف، تفنگ تلقیح هموار رسیدن به دهانه رحم خود نگه دارد. اگر گردن رحم، انگشت شست و سبابه نگه داشتن موقعیت نوک پیپت را لمس می کنی، نوسان مچ دست خود را در حالی که به آرامی فشار دیواره واژن، از طریق تفنگ تلقیح، و تکرار این عملیات تا زمانی که نوک پیپت به گردن رحم می رسد.

تفنگ تلقیح را به موازات دست به جلو حرکت دهید


       لازم به تاکید در اینجا، تلقیح مصنوعی گاو را می توان به دو مرحله تقسیم کرد.گام اول این است که نوک پیپت تلقیح به دهانه رحم برای تکمیل این، شما باید برای جلوگیری از چین واژن، مهبل و گردن رحم برای اطمینان از راست. اگر شما تفنگ تلقیح دهانه رحم را احساس نمی کند، اولین گام خود را هنوز کامل نشده است

 
نگه دارید دهانه رحم با فشار رو به جلو، می تواند از مهبل (واژن) راست

هنگامی که تفنگ تلقیح در تماس با دیواره بیرونی دهانه رحم آمده است، شما می توانید از مرحله دوم شروع کنید.گام دوم این است که گردن رحم و یا از طریق تفنگ تلقیح مجموعه است. دهانه رحم توجه داشته باشید این مجموعه در تفنگ تلقیح به جای اسلحه از طریق دهانه رحم است. در روند تکمیل مرحله دوم، فعالیت بیش از حدتفنگ تلقیح  خوب نیست، اغلب معکوس، گاهی اوقات تفنگ به عقب خواهد خروج از دهانه رحم به مهبل (واژن). تلقیح مصنوعی ملزومات مرحله دوم نگهداری و نوسان فعال دهانه رحم بدن گاو از دست، به جای گرفتن تفنگ تلقیح دست. درک دهانه رحم با شست و انگشت اشاره از بالا به پایین، گنبد بسته، و سپس هدایت نوک پیپت را به گردن رحم است.

وقتی که تفنگ تلقیح برای رسیدن به دهانه رحم، اغلب تبدیل اسلحه های خود را به برخوردی خشن روبرو طاق واژن است. شما می توانید انگشت شست و انگشت اشاره خود را از بالا به پایین با استفاده از گردن رحم به نگه دارید به طوری که گنبد بسته. در این مرحله شما می توانید به کف دست خود و یا انگشت وسط، انگشت حلقه برای احساس موقعیت نوک پیپت، تغییر دهید و پس از آن تبدیل اسلحه های خود را به گردن رحم معرفی شده است.

 

قبل تلقیح موقعیت نوک پیپت را با انگشت اشاره برسی کنید

آهسته اسلحه هسته مایع منی به طور مستقیم در رحم منتشر کنید

سپس به آرامی فشار تفنگ تلقیح، شما می توانید تفنگ تلقیح به جلو به دهانه رحم تا حلقه دوم احساس راحتی کنید. به آرامی تفنگ تلقیح، انگشت شست و انگشت اشاره کشویی آن را رو به جلو به سمت نوک پیپت، دوباره گره گردن رحم را تحمل کند. از آنجا که گردن رحم و تشکیل یک لایه ضخیم از بافت همبند و عضلات، به طوری که به منظور تبدیل به وضوح احساس اسلحه های خود را به این نوشته ها کمی دشوار است. اما شما می توانید مکان تقریبی از دهانه رحم فعالیتهای تعیین. چرخش مچ دست خود، فعالیت های گردن رحم، تا زمانی که شما احساس می کنید یک حلقه دوم این مجموعه در تفنگ تلقیح. سپس این عملیات تا زمانی که همه حلقه را از طریق تفنگ تلقیح را تکرار کنید. در برخی موارد، شما ممکن است نیاز به خم گردن رحم 90 درجه منتقل می شود. اما شما باید به یاد داشته باشید، فعالیت های گردن رحم، دهانه رحم مجموعه در تفنگ تلقیح، به جای رفتن با تفنگ تلقیح از طریق دهانه رحم است.

       از طریق گردن رحم، و گاهی اوقات کمی نوسان تفنگ تلقیح، اما اکثریت قریب به اتفاق موارد تنها نیاز به مقاومت در برابر تفنگ تلقیح به آرامی. فعالیت های تفنگ تلقیح برای کنترل دامنه، بیش از حد نیست.

 
فعالیت های مچ دست، تا زمانی که حلقه دوم از طریق تفنگ تلقیح


   اسپرم عمل صحیح را می توان به خوبی به هر دو طرف رحم پراکنده و رسیدن به شاخ رحم و لوله های فالوپ


        وقتی که همه حلقه را از طریق تفنگ تلقیح باید بتوانند آزادانه حرکت رو به جلو است، مقاومت زیادی وجود ندارد. رحم دیواره بسیار نازک است، شما دوباره می توانید موقعیت نوک پیپت را حس کند. در حال حاضر، به عنوان طولانی به عنوان موقعیت نوک پیپت، سپس خط تلقیح را چک کنید. دست خود را بالاتر از گردن رحم، انگشت راست. پس از آن بیرون بکشد پشت تفنگ تلقیح، تبدیل اسلحه خود را تا زمانی که شما احساس می کنید نزدیک به سمت دهانه رحم، بلند انگشت خود را، و سپس به آرامی رها مایع منی. سعی کنید برای کاهش سرعت عمل در ترویج هسته درونی، به طوری که مایع منی تبدیل خواهد شد قطره به طور مستقیم بر روی بدنه رحم است.
       عملکرد صحیح از تلقیح مایع منی قادر به طور مستقیم به رحم. انقباض رحم می تواند اسپرم را به خوبی به هر دو طرف رحم پراکنده، و تحویل به شاخ رحم و لوله فالوپ. اگر تفنگ تلقیح از طریق دهانه رحم بیش از 2.5 سانتی متر رو به جلو، مایع منی فقط می توانید آن را رها را به سمت رحم، و در نتیجه مایع منی به طور یکنواخت توزیع نشده است. اگر طرف دیگر آن است که تخمک گذاری، آن را به میزان حاملگی تاثیر می گذارد.
اگر تفنگ تلقیح 2.5 سانتی متر فراتر از گردن رحم، مایع منی می تواند به سمت رحم می شود منتشر شده
       در تعیین موقعیت سر تفنگ خوب، مطمئن شوید که برای بلند کردن انگشت خود را پس از تلقیح است. در غیر این صورت، ممکن است که به جلوگیری از طرف شاخ رحم به توزیع نابرابر مایع منی می شود. در هنگام چک کردن اسلحه و موقعیت سر می باشد، مراقب باشید که استفاده از نیروی بیش از حد است. از آنجا که آن را آسان به آسیب به مخاط داخلی رحم، در نتیجه باعث عفونت رحم است، کاهش نرخ تولید مثل

 تلقیح زمانی که فشار تلقیح هسته تفنگ، درونی به جای عقب در جلد چرمی قرار دادن. جلو و عقب اغلب با ترشح اسپرم در گردن رحم و مهبل (واژن) ایجاد می شود، بدنه رحم آن چیزی نیست که ما می خواهیم.بهترین مایع منی به بدن رحم، اگر شما می توانید موقعیت نوک پیپت را تعیین کنید، مطالعات نشان داده است که مایع منی در شاخ رحم از آزادی در باروری دهانه رحم را از دست داده است. تفنگ تلقیح را به گردن رحم احساس ترشحات چسبنده، گاو ممکن است باردار شده، این مورد ممکن است اسپرم در گردن رحم را آزاد کند.


به همین راحتی



نظرات 1 + ارسال نظر
نامیرا یکشنبه 4 فروردین 1392 ساعت 01:13 http://nn4e.blogfa.com

بسیار عالی.
لطفا وبلاگ ما به آدرس http://nn4e.blogfa.com را مشاهده کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد